Listen To Your Heart, You Will Understand

Wednesday, August 16, 2017

confinement and judgements

#2:
Hai awak.. lama tak jumpa lepas ada baby kan? best tak?

#1:
Best la.. tp tu la, kena la berjaga malam skit, dah 3 bulan tidur tak betul.

#2:
eh, awk nampak gemuk la..
muka pun dah kusam, mcm orang tua. msti pantang tak betul kan?
tu la, nk moden sgt, pantang orang tua xmau ikut. Kan dah jadi mcm ni..

#1:
*this mofo 'bout ta go douwnnn...*
BITCH, i'm already fat before i'm pregnant, you stupid airhead.
muka kusam? aku baru ada anak kot, bru je btau 3 bulan tido xbetul.
ko paham ke tak? ko ingat beranak tu mcm main bola ke? penat sehari je?
pale hotak letak kt lutut. mulut letak kt pantat. jaga skit la adab berbual skit.
ko xyah nk ckp psl tok nenek sgt la.. tok nenek ko bukan tok nenek aku..

sebenarnya kan, I had enough of people scolding others about confinements. yeah, nasihat boleh.. tp nasihat la, bukan ugut, bukan berbiadap. no manners kan gitu? aku pun boleh xde manners weyh. You don't accuse people based on their appearances. Muka kusam ke, gemuk ke, sakit tulang ke.. not everything is from not confining. smart ass.

No comments: